Kategorie produktów

Intensywnie reklamowo z Intensywną Naprawą

Poniedziałek, 03 kwietnia 2017 HURT & DETAL Nr 03/133. Marzec 2017
Soraya wystartowała z kampanią reklamową serii Intensywna Naprawa.
Za obsługę mediową akcji odpowiada Universal McCann. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji. Działania reklamowe ruszyły 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Oprócz telewizji obejmą prasę i internet. Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”. Działania reklamowe w internecie obejmą promocje w serwisach VoD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google.


tagi: Soraya , kampania reklamowa , Intensywna Naprawa ,